مطالب جدید و پر محتوا

ساخت وبلاگ
تصاویر مراسم تشییع دکتر افشین یداللهیبه گزارش ایران ناز ، در پی درگذشت غم انگیز پزشک و ترانه سرای معروف ، دکتر افشین یداللهی ، مراسم تشییع پیکر وی با حضور جمع کثیری از هنرمندان و رجال دولتی برگزار شد . به گزارش ایران ناز دکتر افشین یداللهی بر اثر سانحه تصادف با کامیوندرگذشت. همسر و برادرزن وی نیزدر مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 316 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 19:17

سحر بی نیاز دختر زیبای ایرانی دختر شایسته کانادا شدبه گزارش ایران ناز این دختر زیبا و خوش اندام ایرانی توانست در رقابتهای میس یونیورسال کانادا به عنوان دختر شایسته کانادا انتخاب شود.سحر بي نياز دختر ايراني الاصلي است که در کانادا زندگي کرده و بعنوان يک بازيگر و مدل فعاليت مي کند.سحر بي نياز دختر اير مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 227 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 19:17

فال سال 96 ، طالع بینی سال 96 ، فال سال خروس ، فال و طالع بینی سال 1396بخوانید و آگاه باشید که در سال 1396 (سال خروس) بر شما و اطرافیان شما چه خواهد گذشت و از طالع خود در سال نو آگاه شوید. همه مردم دوست دارند که بدانند سالی که پیش رو داریم (سال خروس) برایشان چگونه سالی خواهد بود و با هزاران بیم و ام مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 150 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1395 ساعت: 19:17

با این صبحانه ماهی 7 کیلو وزن کم کنیدبه گزارش ایران ناز اگر شما هم از بزرگی شکم رنج میبرید با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب با غذاهای مفیدی برای وعده صبحانه که به کوچک کردن شکم شما کمک میکند ، آشنا شوید .کارشناسان تغذیه وعده صبحانه ای ارائه کرده اند که با کمک آن می توان ماهانه 7 کیلو وزن کم کر مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 162 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 2:34

تازه ترین جوکهای خنده دار و باحالبرای شما عزیزان و همراهان ایران ناز تازه ترین جوک های خنده دار و باحال را گردآوری کرده ایم تا لبخندی بر لبانتان بنشانیم . با ما همراه باشید.منم میتونستم اپل بخرم....اما سیباشون گاز زده بود خوشم نیومدحساسم میفهمی.. حساااااسبه سلامتي دختراي قديم که کدبانو بودن و از پس مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 183 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 2:34

آخرین خبرها و تصاویر بازیگران و هنرمندان ایرانیاخبار جدید و تازه ترین تصاویر بازیگران و هنرمندان و ورزشکاران مشهور ایرانی را در ادامه این مطلب از ایران ناز مشاهده میکنید . با ما همراه باشیداین سال 95 دست بردار نیست و تا آخرین لحظات به گلچین کردنش از میان خوب ها و عزیزان ادامه میدهد. علی معلم هم رفت. مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 258 تاريخ : پنجشنبه 26 اسفند 1395 ساعت: 2:34

در این بین برخی افراد از جمله پزشکان پزشکی قانونی و محققان همواره در صدد بودند تا در کلاس‌های پزشکی و تشریح جسد انسان به این مهم دست یابند. به همین علت گروهی از محققان و پزشکان گروه پزشکی قانونی در دانشگاه تگزاس اسکلت‌های بدن افراد را در گورستان آزمایشگاهی خود جمع‌آوری کردند تا بر روی آن‌ها تحقیقاتی انجام دهند.فعالیت‌ها اندام‌ها و ماهیچه‌های بدن پس از مرگ متوقف می‌شود و عملکرد پمپ‌ها در غشاء سلولی منجر به انتشار کلسیم در بدن می‌شود و سبب سفت و سخت شدن اندام‌ها می‌شود. تجزیه شدن بدن انسان پس از مرگ سبب می‌شود که بدن انسان مجدد به خاک بازگردد.

روش تدفین چه تاثیری بر مراحل تجزیه جسد دارد؟
در چند دهه اخیر مراحل خاکسپاری یا تدفین اجساد تغییرات چشمگیری کرده است و سبب شده است که تغییر و تحولاتی در نحوه و مراحل تجزیه اجساد اتفاق بیفتد. محققان انسان‌شناسی پزشکی قانونی در دانشگاه تگزاس مراحل تجزیه بدن انسان را بعد از مرگ بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.به علت تفاوت‌های که در دین، فرهنگ و آداب نقاط مختلفی از جهان وجود دارد، مردم نقاط و کشورهای متفاوت به گونه‌های مختلفی برای اجساد خود مراسم تدفین می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به خاکسپاری، خاکسپاری در درون تابوت، مومیایی کردن و سوزاندن اجساد اشاره کرد.

با به وجود آمدن روش‌های مختلف تدفین اجساد و پیچیده شدن مراحل آن،‌ کارشناسان پزشکی قانونی حتی با به‌روزرسانی و مجهز کردن فناوری و دستیابی به پیشرفت‌های فراوان در این حوزه به سختی توانسته‌اند به طور دقیق و همراه با جزئیات به چگونگی تفکیک مراحل تجزیه جسد و زمان دقیقی که جسم در محیط می‌ماند دست یابند.گفته می‌شود که با متنوع‌تر شدن روش‌های تدفین، گذشت زمان، تغییر در تغذیه و سبک زندگی تجزیه بدن انسان پس از مرگ طولانی‌تر و پیچیده‌تر شده است.

ابزارها و امکاناتی که در آزمایشگاه دانشگاه تگزاس وجود دارد، آن را به یکی از 5 مرکز مجهز برای بررسی‌های مهم آزمایشگاهی به خصوص در ارتباط با اجساد تبدیل کرده است. محققان در این مرکز آزمایشگاهی که حدود 50 جسد در آنجا آسوده‌اند به بررسی مراحل و روند تجزیه اجساد انسان پرداخته‌اند.در این مرکز اجساد در فضای باز نگه داشته می‌شوند و به منظور جلوگیری از حمله حیوانات و پرندگان، اجساد را درون محفظه‌هایی در فضای باز نگه می‌دارند. برخی از آن‌ها در سایه و برخی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند تا بررسی‌ها به طور جامع انجام شود.

تجزیه جسد بر اثر تغییر و تحولات و تاثیر عواملی همچون شرایط محیطی،‌ باکتری‌ها،‌ حشرات، تولید مثل حشرات و تحلیل سلولی خود جسد به وقوع می‌پیوندد. به طور معمول این اتفاقات و مراحل از خارج و داخل بدن اتفاق میفتد و در نهایت سبب تورم و از دست دادن مایع موجود در بدن و در نهایت خشک شدن جسد می‌شود.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

در واقع بدن افراد شامل باکتری‌ها و آنزیم‌هایی است که پس از مرگ و از کار افتادن دستگاه‌های حیاتی شروع به تجزیه بدن و اندام‌ها می‌کنند. باکتری‌ها با خوردن بدن آن را تجزیه می‌کنند و تجزیه جسد مرحله به مرحله پیش می‌رود و زمانی که سلول‌های بدن می‌میرند آنزیم‌هایی آزاد میشوند که باعث می‌شود باکتری‌ها و قارچ‌ها جذب بدن شوند و شروع به تجزیه گوشت و اندام های نرم بدن کنند. پس از تجزیه بخش های نرم بدن نوبت به تجزیه اسکلت استخوانی بدن می‌رسد که بیشتر طول میکشد.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

چند روز پس از مرگ، تجزیه تکمیل می‌شود؟
در مرکز آزمایشگاهی در دانشگاه تگزاس اجساد را تحت انواع شرایط ممکن بررسی می‌کنند تا چگونگی تجزیه را به طور دقیق بررسی کنند و بتوانند زمان احتمالی آن را تخمین بزنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد که حدود 6 ماه تا یک سال بسته به شرایط محیطی و همچنین شرایط جسد، تجزیه کامل می‌شود.تجزیه انسان شامل مراحلی از جمله تجزیه سلول‌ها، تغییر رنگ بدن، انقباض بدن، خشک شدن و تبدیل شدن به اکسلت و استخوان است که بسته به عوامل محیطی و شرایط بدن فرد مدت زمان تجزیه آن از 6 تا 12 ماه متغیر است.

برخی از اجساد به علت قرار گرفتن در معرض خاک یا آب ممکن است حالتی مومی شکل به خود بگیرند که این حالت بر اثر تجزیه بافت‌های بدن توسط باکتری‌ها بوجود می‌آید. گفته می‌شود که اولین مراحل تجزیه در اندام‌ها از پانکراس آغاز می‌شود.

جسد تجزیه‌شده چه بویی دارد؟
گفته می‌شود که بعد از تجزیه بدن انسان گاز و بویی خاص در فضا منتشر می‌شود که قابل توصیف نیست و بسیار پیچیده‌تر از آن است که  افراد می‌کنند. اجساد افراد و جانوران بوی خاصی را از خود منتشر می‌کند که نقش مهمی را در شناسایی اجساد و پیدا کردن آن‌ها و پیگیری جنایت‌ها ایفا می‌کند.مطالعه‌ای جدید نشان داده است که اجزا و ترکیبات شیمیایی که طی تجزیه جسد بوجود می‌آید گاز خاصی را از خود منتشر می‌کند که در بویی که از جسد منتشر می‌شود نقش مهمی دارد.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

برای این منظور آزمایشی انجام شد که در آن جسد را در محفظه‌های آزمایشکاهی می‌گذاشتند و طی مراحل تجزیه هوای اطراف آن را مورد آزمایش قرار می‌دادند تا بو و گاز منتشرشده از آن را پیش‌بینی کنند. نتایج این آزمایش نشان داد که این بو منزجرکننده است. بویی که از جسد منتشر می‌شود نتیجه تجزیه بدن توسط باکتری‌ها است و هنگامی که باکتری‌ها از بدن تغذیه می‌کنند و آن را می‌خورند بوی بدی منتشر می‌شود.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

بوی منتشرشده از جسد انسان به کدام حیوان بیشترین شباهت را دارد؟
در این آزمایش در کنار جسد انسان بر روی اجساد حیواناتی از جمله خوک، خرگوش، موش، لاک‌پشت، قورباغه، کرم،‌ ماهی و پرندگان آزمایش‌های بسیاری انجام شد و بافت‌ها و هوای منتشر شده بر اثر تجزیه آن‌ها بررسی شد.به گزارش ایران ناز: این نتیجه بدست آمد که از اجساد تمام این جانوران بو و گازی منزجرکننده و مشابهی منتشر می‌کنند.نتایج این تحقیق نشان داد که بوی منتشرشده از جسد خوک بیشترین شباهت را با انسان دارد زیرا میکروب‌های موجود در آن‌ها، میزان چربی بدن و نوع مو آن‌ها شباهت‌های فراوانی با یکدیگر دارند.

بینی‌های الکترونیکی راهی برای یافتن اجساد
بررسی ترکیبات شیمیایی موجود در جسد تجزیه شده و بو و گازهای منتشرشده از آن راهی برای یافتن اجساد گم‌شده بدست می‌دهد و به گروه‌های جستجوگر و همچنین سگ‌های آموزش‌دیده جستجوگر کمک می‌کند.آزمایش‌های انجام شده بر روی ترکیبات موجود در جسد تجزیه‌شده سبب شده است که بینی‌های مصنوعی و هوشمندی طراحی شود که این وظیفه‌ها را به خوبی انجام می‌دهد.

اخیرا محققان در حال طراحی بینی‌های الکترونیکی هستند که می‌تواند به طور نظری ترکیبات شیمیایی و بوی جسد را شناسایی کرده و تشخیص دهد و از این طریق در پیدا کردن اجساد گم‌شده و قربانیان بلایای طبیعی به گروه‌های تجسس کمک می‌کند.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 214 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 21:21

بیش ۸۰ سال میباشد که این مانکن غیر معمول در ویترین این مغازه موجود بوده و روزانه ده ها مشتری از سراسر جهان از آن بازدید می کنند.مانکنی در پشت ویترین یک مغازه با لباس عروس دیده می شود و به گزارش ایران ناز: افسانه های زیادی درمورد این مانکن زن شنیده می شود که بسیار جالب است.

جسد مومیایی شده این زن مانکن پشت ویترین مغازه (عکس)

در ویترین یکی از فروشگاه های لباس عروس در چیه واهوا مکزیک مانکنی وجود دارد که یک مدل معمولی نیست و با مدل های امروزی تفاوت زیادی دارد.این مدل که یک جسد ۸۰ ساله است، پاسکو آلبتا نام دارد که سال ها پیش در مراسم عروسی اش توسط نیش یک رتیل کشته شد.

این عروس که فرزند صاحب مغازه است مومیایی شده و بیش ۸۰ سال است که به عنوان یک مانکن برای نمایش لباس عروس در ویترین مغازه پدرش مشتریان را متحیر ساخته است.گفتنی است؛ تا کنون افسانه ها و داستان های زیادی در مورد این مانکن مومیایی گفته شده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 202 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 21:21

عکس زیر مربوط به فردی است که با جراحی های متعدد زیبایی بالاخره به آرزویش رسید.این روز ها گرایش زیادی به جراحی های زیبایی به ویژه در جوانان دیده می شود.

رودریگو آلوز ،جوان انگلیسی که با خرج ۳۰۰ هزار پوند و انجام ۴۲ عمل جراحی پلاستیک ؛ خود را به شکل یک عروسک واقعی درآورده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.در ادامه تصاویر این مرد با چهره ی عروسکی اش را می بینید.

چهره عجیب این مرد که شبیه عروسک است (عکس)

چهره عجیب این مرد که شبیه عروسک است (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 235 تاريخ : شنبه 28 فروردين 1395 ساعت: 21:21

در این بین برخی افراد از جمله پزشکان پزشکی قانونی و محققان همواره در صدد بودند تا در کلاس‌های پزشکی و تشریح جسد انسان به این مهم دست یابند. به همین علت گروهی از محققان و پزشکان گروه پزشکی قانونی در دانشگاه تگزاس اسکلت‌های بدن افراد را در گورستان آزمایشگاهی خود جمع‌آوری کردند تا بر روی آن‌ها تحقیقاتی انجام دهند.فعالیت‌ها اندام‌ها و ماهیچه‌های بدن پس از مرگ متوقف می‌شود و عملکرد پمپ‌ها در غشاء سلولی منجر به انتشار کلسیم در بدن می‌شود و سبب سفت و سخت شدن اندام‌ها می‌شود. تجزیه شدن بدن انسان پس از مرگ سبب می‌شود که بدن انسان مجدد به خاک بازگردد.

روش تدفین چه تاثیری بر مراحل تجزیه جسد دارد؟
در چند دهه اخیر مراحل خاکسپاری یا تدفین اجساد تغییرات چشمگیری کرده است و سبب شده است که تغییر و تحولاتی در نحوه و مراحل تجزیه اجساد اتفاق بیفتد. محققان انسان‌شناسی پزشکی قانونی در دانشگاه تگزاس مراحل تجزیه بدن انسان را بعد از مرگ بررسی کردند و به نتایج جالبی رسیدند.به علت تفاوت‌های که در دین، فرهنگ و آداب نقاط مختلفی از جهان وجود دارد، مردم نقاط و کشورهای متفاوت به گونه‌های مختلفی برای اجساد خود مراسم تدفین می‌گیرند. از جمله مهم‌ترین این روش‌ها می‌توان به خاکسپاری، خاکسپاری در درون تابوت، مومیایی کردن و سوزاندن اجساد اشاره کرد.

با به وجود آمدن روش‌های مختلف تدفین اجساد و پیچیده شدن مراحل آن،‌ کارشناسان پزشکی قانونی حتی با به‌روزرسانی و مجهز کردن فناوری و دستیابی به پیشرفت‌های فراوان در این حوزه به سختی توانسته‌اند به طور دقیق و همراه با جزئیات به چگونگی تفکیک مراحل تجزیه جسد و زمان دقیقی که جسم در محیط می‌ماند دست یابند.گفته می‌شود که با متنوع‌تر شدن روش‌های تدفین، گذشت زمان، تغییر در تغذیه و سبک زندگی تجزیه بدن انسان پس از مرگ طولانی‌تر و پیچیده‌تر شده است.

ابزارها و امکاناتی که در آزمایشگاه دانشگاه تگزاس وجود دارد، آن را به یکی از 5 مرکز مجهز برای بررسی‌های مهم آزمایشگاهی به خصوص در ارتباط با اجساد تبدیل کرده است. محققان در این مرکز آزمایشگاهی که حدود 50 جسد در آنجا آسوده‌اند به بررسی مراحل و روند تجزیه اجساد انسان پرداخته‌اند.در این مرکز اجساد در فضای باز نگه داشته می‌شوند و به منظور جلوگیری از حمله حیوانات و پرندگان، اجساد را درون محفظه‌هایی در فضای باز نگه می‌دارند. برخی از آن‌ها در سایه و برخی در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند تا بررسی‌ها به طور جامع انجام شود.

تجزیه جسد بر اثر تغییر و تحولات و تاثیر عواملی همچون شرایط محیطی،‌ باکتری‌ها،‌ حشرات، تولید مثل حشرات و تحلیل سلولی خود جسد به وقوع می‌پیوندد. به طور معمول این اتفاقات و مراحل از خارج و داخل بدن اتفاق میفتد و در نهایت سبب تورم و از دست دادن مایع موجود در بدن و در نهایت خشک شدن جسد می‌شود.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

در واقع بدن افراد شامل باکتری‌ها و آنزیم‌هایی است که پس از مرگ و از کار افتادن دستگاه‌های حیاتی شروع به تجزیه بدن و اندام‌ها می‌کنند. باکتری‌ها با خوردن بدن آن را تجزیه می‌کنند و تجزیه جسد مرحله به مرحله پیش می‌رود و زمانی که سلول‌های بدن می‌میرند آنزیم‌هایی آزاد میشوند که باعث می‌شود باکتری‌ها و قارچ‌ها جذب بدن شوند و شروع به تجزیه گوشت و اندام های نرم بدن کنند. پس از تجزیه بخش های نرم بدن نوبت به تجزیه اسکلت استخوانی بدن می‌رسد که بیشتر طول میکشد.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

چند روز پس از مرگ، تجزیه تکمیل می‌شود؟
در مرکز آزمایشگاهی در دانشگاه تگزاس اجساد را تحت انواع شرایط ممکن بررسی می‌کنند تا چگونگی تجزیه را به طور دقیق بررسی کنند و بتوانند زمان احتمالی آن را تخمین بزنند. نتایج بررسی‌ها نشان داد که حدود 6 ماه تا یک سال بسته به شرایط محیطی و همچنین شرایط جسد، تجزیه کامل می‌شود.تجزیه انسان شامل مراحلی از جمله تجزیه سلول‌ها، تغییر رنگ بدن، انقباض بدن، خشک شدن و تبدیل شدن به اکسلت و استخوان است که بسته به عوامل محیطی و شرایط بدن فرد مدت زمان تجزیه آن از 6 تا 12 ماه متغیر است.

برخی از اجساد به علت قرار گرفتن در معرض خاک یا آب ممکن است حالتی مومی شکل به خود بگیرند که این حالت بر اثر تجزیه بافت‌های بدن توسط باکتری‌ها بوجود می‌آید. گفته می‌شود که اولین مراحل تجزیه در اندام‌ها از پانکراس آغاز می‌شود.

جسد تجزیه‌شده چه بویی دارد؟
گفته می‌شود که بعد از تجزیه بدن انسان گاز و بویی خاص در فضا منتشر می‌شود که قابل توصیف نیست و بسیار پیچیده‌تر از آن است که  افراد می‌کنند. اجساد افراد و جانوران بوی خاصی را از خود منتشر می‌کند که نقش مهمی را در شناسایی اجساد و پیدا کردن آن‌ها و پیگیری جنایت‌ها ایفا می‌کند.مطالعه‌ای جدید نشان داده است که اجزا و ترکیبات شیمیایی که طی تجزیه جسد بوجود می‌آید گاز خاصی را از خود منتشر می‌کند که در بویی که از جسد منتشر می‌شود نقش مهمی دارد.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

برای این منظور آزمایشی انجام شد که در آن جسد را در محفظه‌های آزمایشکاهی می‌گذاشتند و طی مراحل تجزیه هوای اطراف آن را مورد آزمایش قرار می‌دادند تا بو و گاز منتشرشده از آن را پیش‌بینی کنند. نتایج این آزمایش نشان داد که این بو منزجرکننده است. بویی که از جسد منتشر می‌شود نتیجه تجزیه بدن توسط باکتری‌ها است و هنگامی که باکتری‌ها از بدن تغذیه می‌کنند و آن را می‌خورند بوی بدی منتشر می‌شود.

تصاویری باور نکردنی از تجزیه بدن انسان بعد از مرگ (18+)

بوی منتشرشده از جسد انسان به کدام حیوان بیشترین شباهت را دارد؟
در این آزمایش در کنار جسد انسان بر روی اجساد حیواناتی از جمله خوک، خرگوش، موش، لاک‌پشت، قورباغه، کرم،‌ ماهی و پرندگان آزمایش‌های بسیاری انجام شد و بافت‌ها و هوای منتشر شده بر اثر تجزیه آن‌ها بررسی شد.به گزارش ایران ناز: این نتیجه بدست آمد که از اجساد تمام این جانوران بو و گازی منزجرکننده و مشابهی منتشر می‌کنند.نتایج این تحقیق نشان داد که بوی منتشرشده از جسد خوک بیشترین شباهت را با انسان دارد زیرا میکروب‌های موجود در آن‌ها، میزان چربی بدن و نوع مو آن‌ها شباهت‌های فراوانی با یکدیگر دارند.

بینی‌های الکترونیکی راهی برای یافتن اجساد
بررسی ترکیبات شیمیایی موجود در جسد تجزیه شده و بو و گازهای منتشرشده از آن راهی برای یافتن اجساد گم‌شده بدست می‌دهد و به گروه‌های جستجوگر و همچنین سگ‌های آموزش‌دیده جستجوگر کمک می‌کند.آزمایش‌های انجام شده بر روی ترکیبات موجود در جسد تجزیه‌شده سبب شده است که بینی‌های مصنوعی و هوشمندی طراحی شود که این وظیفه‌ها را به خوبی انجام می‌دهد.

اخیرا محققان در حال طراحی بینی‌های الکترونیکی هستند که می‌تواند به طور نظری ترکیبات شیمیایی و بوی جسد را شناسایی کرده و تشخیص دهد و از این طریق در پیدا کردن اجساد گم‌شده و قربانیان بلایای طبیعی به گروه‌های تجسس کمک می‌کند.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 271 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 11:04

بیش ۸۰ سال میباشد که این مانکن غیر معمول در ویترین این مغازه موجود بوده و روزانه ده ها مشتری از سراسر جهان از آن بازدید می کنند.مانکنی در پشت ویترین یک مغازه با لباس عروس دیده می شود و به گزارش ایران ناز: افسانه های زیادی درمورد این مانکن زن شنیده می شود که بسیار جالب است.

جسد مومیایی شده این زن مانکن پشت ویترین مغازه (عکس)

در ویترین یکی از فروشگاه های لباس عروس در چیه واهوا مکزیک مانکنی وجود دارد که یک مدل معمولی نیست و با مدل های امروزی تفاوت زیادی دارد.این مدل که یک جسد ۸۰ ساله است، پاسکو آلبتا نام دارد که سال ها پیش در مراسم عروسی اش توسط نیش یک رتیل کشته شد.

این عروس که فرزند صاحب مغازه است مومیایی شده و بیش ۸۰ سال است که به عنوان یک مانکن برای نمایش لباس عروس در ویترین مغازه پدرش مشتریان را متحیر ساخته است.گفتنی است؛ تا کنون افسانه ها و داستان های زیادی در مورد این مانکن مومیایی گفته شده است.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 191 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 11:04

عکس زیر مربوط به فردی است که با جراحی های متعدد زیبایی بالاخره به آرزویش رسید.این روز ها گرایش زیادی به جراحی های زیبایی به ویژه در جوانان دیده می شود.

رودریگو آلوز ،جوان انگلیسی که با خرج ۳۰۰ هزار پوند و انجام ۴۲ عمل جراحی پلاستیک ؛ خود را به شکل یک عروسک واقعی درآورده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.در ادامه تصاویر این مرد با چهره ی عروسکی اش را می بینید.

چهره عجیب این مرد که شبیه عروسک است (عکس)

چهره عجیب این مرد که شبیه عروسک است (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 198 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 11:04

گروه ایران ناز : در این سری مطالب گزیده ای از این نوشته های خنده دار را در اختیار شما قرار دهیم که امیدواریم مورد استقبال شما عزیزان قرار گیرد.
******

. همه جای دنیا رای می‌دن که کسانی وارد مجلس بشن، ما داریم رای می‌دیم که عده‌ای وارد مجلس نشن.

. ‏مرتضی پاشایی باز آهنگ جدید داده. بنظرم بهتره یه کنسرت بده و به شایعاتی که درمورد مرگش هست پایان بده راحت شیم.

. ‏بابا خود صادق هدایت وقتی کتاب فواید گیاه خواریش چاپ شد به کل فامیل شام چلوکباب داد، بعد یه عده بعد اینکه این کتابو میخونن گیاهخوار میشن.

. کاش موقع دانلود کردن اینستاگرام یک ارور بیاد که اونایی که میگن اینیستا یا اینِستا نمیتونند این اپ رو دانلود کنند.

. تو زندگی یاد بگیرین هیچ‌وقت شبیه انگشت کوچیک پا نباشین، یعنی برای جلب توجه خودتون رو به در و دیوار نکوبین.

. میدونستید تو مریخ بعضی خانواده ها بچه هاشونو به جای ارث، از مارس محروم میکنن؟

. پسرِ هفت ساله دوستم از مدرسه برگشته خونه و به باباش گفته: بابا من همیار پلیس شدم. فکر نکن که دیگه موقع رانندگی هر غلطی بخوای می تونی بکنی.

. ریحانا امروز تازه ۲۸ساله شده. من اگه جای اون بودم الان کم کمش ۴۲سالم بود.

. ‏دو تا دختربچه بانمک رو توی قطار دیدم کنار مامانشون نشسته بودن. به یکی‌شون گفتم: اسمت چیه؟ اون یکی بهش گفت: نگیا! این مردُمه.

. ‏یکی از دوستام که با‌معرفت تر از بقیه س و چند وقت یه بار احوالی میپرسید، دوماهی میشه ترک عادت کرده. بهش زنگ زدم فهمیدم سگ خریده. خدایا ممنونم.

. ‏تيپ و قيافه و صدا و قدو پولو اينا مهم نيست مهم اخلاقه که همونم نداريم.

. ‏تو كشتي كج يه بار نشد داوره بياد يه تذكري بده، يكي تهديد به كتك خوردنش نكنه. خب اگه كسي نميخواد حرفشو گوش بده چرا تحقيرش ميكنيد؟ داوره مثلا، حرمت داره.

. ‏رفتم مودم بخرم از یارو پرسیدم این تک آنتنا چه فرقی با ۲ آنتا دارن؟ یارو گفت ۲ آنتنا یه آنتن بیشتر دارن دیگه! مادر دنیای مخابرات اون لحظه اسیر شد.

. رفتم دکتر گفت سابقه بیماری قلبی داری؟ گفتم اره، قلبم رو بیمار خودش کرد و رفت… گفت: واست ۱۸ تا آمپول تو عضله نوشتم تا دیگه مثل آدم جواب بدی.

. خدا رو شکر پاکستانم تحریماشو ورداشته ایشالله واسه چهارشنبه سوری جلیقه و کمربند انتحاری میتونیم وارد کنیم.

. بانك تجارت تبليغ ميكنه تنها با يك كليك، من شمردم بخوام قبضارو پرداخت كنم ١٦ تا كليك ميخواد.

. دعا می کنید خوشبخت شيد؟ من دیگه جدیدا فقط دعا می کنم بیشتر به فنا نرم.

. دوستم چندین ساله ساکن لیدزه تو اینستا زیر عکسام فارسی کامنت میذاره، اون یکی بچه‌ی اصفهانه میاد میگه awsome! کِی تموم میشید؟

. هر چن وخ یبار مایع دسشویی رو عوض کنید چون باکتری ها عادت میکنن از بین نمیرن. منبع علمی نداره ، ولی من اگه باکتری بودم عادت میکردم.

. ارغوان جام عقيقى به سمن خواهد داد
ارسلان جام نفيسى به چمن خواهد داد
مرتضى ويد غريبى به حسن خواهد داد
هر كسى چيز عجيبى به كسى خواهد داد

. مصدق تا بیست و نهم اسفند دنبال ملی کردن نفت بود بعد ما از اول اسفند میخوایم بپیچونیم درس و دانشگاهو.

. ‏کاندیداها یه ضرب المثلی دارن که میگن: هر که شامش بیش رای اش بیشتر.

. فوتبال بده چون ۲۲ نفر سر یه توپ می افتن به جون هم؟ پس ورزش های رزمی رو چی میگید که دو نفر سر هیچ و پوچ با هم دعوا می کنن؟

. خنده بر هر درد بی درمان دواست
جز به اسهالان که تکلیفش جداست

. یه نفرو کنکور ثبت نام کردم اسم باباش کسری بود، اسم باباش ها! اونوقت من چون تو ذی الحجه به دنیا اومدم میخواستن اسممو بذارن قربان.

. ‏يكى از تفريحات مردم سرزمين پارس اينه كه وقتى ميبينن يك مونث با يك مذكر عكس گذاشته سريع زيرش كامنت بزارن: مبارك باشه.

. آخرین تاکسی که قبل از روز انتخابات سوار میشید در رای دادن یا ندادن شما نقش به سزایی دارد. در انتخاب تاکسی دقت کنید

. من قاضى دادگاه فساد مالى فيفا بودم مى‌گفتم اگه تونستيد بگيد كره جنوبى چه طور چهارم جام جهانى شد، از بقيه اتهامات تبرئه‌ايد.

. لیست اصلاح طلبها هر روز آپدیت و به روز میشه. انگار آنتی ویروسه.

. به‌نظر بعضیا مد نظرشونه که اگه دویست‌وپنجاه تا نلسون ماندلا و لوتر کینگ و گاندی توی کاندیداها هست ارزش داره بریم رأی بدیم وگرنه که چه فایده.

. گیاهخوارا برگ رو زمین ببینن بوسش میکنن میذارن کنار دیوار.

. جدا کاندیدا ها دیگه نمیدونن چیکار کنن واسه تبلیغ کم مونده بیان لباس زنونه بپوشن دابسمش درست کنن.

. ولی کار سختو دخترا دارن که جمعه بعد از رای دادن باید یجوری عکس بگیرن بذارن اینستا که هم استامپ اینور انگشتشون بیفته هم طرح لاک رو ناخونشون.

. فقط مونده رو بنرای تبلیغاتی بزنن ” یه کاندید آذر ماهی ،مو فرفری ، چپ دست و مغرور”.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 216 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 4:57

به گزارش ایران ناز:پلیس بلژیک پس از دستگیر کردن مهاجم، اعلام کرد وی یکی از ساکنین محلی منطقۀ مولِنبیک است.در ویدئویی که از این صحنۀ تکان‌‎دهنده منتشر شده است، یک ماشین آئودی پس از شکستن موانع پلیس به عمد یک زن مسلمان را که در حال عبور از خیابان است، زیر می‌گیرد.

پلیس بلژیک تصویری از ماشین مهاجم را پیش از عبور از موانع پلیس منتشر کرد. در این تصویر مردی کنار راننده در داخل ماشین در حال عکسبرداری است.
براساس اعلام پلیس، راننده و فرد دوم دستگیر شده‌اند و هر دو بمب‌های دودزا همراه خود داشتند.

زیر گرفتن این زن مسلمان بخاطر حجابش (عکس)

زن مسلمانی که هدف این حملۀ نژادپرستانه قرار گرفته، دچار چندین شکستگی و آسیب در ناحیۀ سر شده است.در جریان تظاهرات ضداسلامی راست‌گرایان افراطی در منطقۀ مولنبیک در روز شنبه (14 فروردین) پلیس دو افراط‌گرای دیگر را نیز به دلیل حمل کوکتل مولوتف و سلاح دستگیر کرد.

زیر گرفتن این زن مسلمان بخاطر حجابش (عکس)

در این تظاهرات که مقامات بلژیک برگزاری آن را ممنوع اعلام کرده بودند، نیروهای پلیس با معترضان درگیر شدند و عدۀ بسیاری از آن‌ها را دستگیر کردند.مولنبیک منطقه‌ای مسلمان‌نشین در پایتخت بلژیک است. پس از حملات اخیر در بروکسل حملات علیه مسلمانان در بلژیک افزایش یافته است.

در تاریخ 3 فروردین بر اثر وقوع سه انفجار تروریستی در فرودگاه و متروی شهر بروکسل 31 نفر کشته و 300 نفر زخمی شدند. گروه تروریستی داعش با انتشار بیانیه‌ای مسئولیت این حملات را برعهده گرفت.این در حالی است که این گروه در حملات تروریستی خود در تاریخ 22 آبان 1394 در پاریس، پایتخت فرانسه 130 نفر را کشته و بیش از 350 نفر را زخمی کرد.

این حملات تروریستی در قلب اروپا، موجی از اسلام‌ستیزی را در کشورهای اروپایی به راه انداخته است. نژادپرستانِ افراط‌گرا بدون توجه به تمایز میان گروه تکفیری داعش با مسلمانان، افراد بی‌گناه را در حملات ناشی از نفرت هدف قرار می‌دهند.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 170 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 4:57

کلیسای ساگرادا فامیلیا، بارسلونا

زیباترین و شگفت انگیز ترین کلیساها در دنیا

بلوک های شهری هشت ضلعی و گوشه و کنار خیابان یک نمای تماشایی و خیره کننده ایجاد کرده است. ساگرادا فامیلیا (واژهٔ لاتین به معنی خانوادهٔ مقدس) کلیسایی در شهر بارسلون است که علاوه بر مکان مذهبی بودن، از جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. این کلیسای کاتولیک از سال ۱۸۸۲ میلادی در حال ساخت بوده و پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۶ ساخت آن تمام نخواهد شد. این کلیسا را آنتونیو گائودی (۱۸۲۸-۱۹۲۶) معمار مشهور اسپانیایی طراحی کرد که ۱۵ سال آخر عمرش را صرف تکمیل این کلیسا نمود.

کلیسای Sagrat Cor در میان ابرها، بر روی تپه بارسلونا

زیباترین و شگفت انگیز ترین کلیساها در دنیا

کلیسای بنا شده بر روی خون، سنت پترزبورگ

زیباترین و شگفت انگیز ترین کلیساها در دنیا

کلیسای ناجی خون ریخته شده سنت پترزبورگ یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های شهر سنت پترزبورگ است. کلیسای “بناشده بر خون”، یا کلیسای “قیامِ مسیح” از دیگر نام‌هایی است که به این مکان تاریخی می‌دهند. راهنماهای گردشگری از نام کلیسای بناشده بر خون (Church on Split Blood) بیش از سایر اسامی استفاده می‌کنند.

کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل، پترگوف

زیباترین و شگفت انگیز ترین کلیساها در دنیا

کلیسای جامع سنت پطرس و سنت پل کلیسایی در شهر تالین، استونی است. این کلیسا در سال ۱۸۴۱ میلادی شروع به ساخت شده و در سال ۱۸۴۴ ساخت آن به پایان رسیده است و متعلق به پیروان کاتولیک است. (تصویر بالا)کلیسای جامع سنت پل نام کلیسای بزرگ و مشهوری در لندن، پایتخت انگلستان است که به‌عنوان یکی از بناهای مشهور این شهر شناخته می‌شود. کار ساخت این کلیسا که در اواخر سدهٔ هفدهم توسط سر کریستوفر رن طراحی گردیده است در اوایل سدهٔ هجدهم در ۱۷۱۰ به پایان رسید تا جایگزینی برای دیگر کلیسایی باشد که در همین مکان قرار داشت و در پی آتش‌سوزی بزرگ لندن ویران گردید.

کلیسای سنت پل در عین حال سومین کلیسای ساخته شده در همین مکان است. کلیسای جامع سنت پل دارای گنبد بزرگی استکه راهرویی معروف به «تالار زمزمه» به طول ۳۲ متر در گرداگرد درونی گنبد آن کشیده شده و مشهور است که اگر کسی نزدیک به دیوار این راهرو زمزمه نماید فرد دیگری که در نزدیکی دیوار و در سوی دیگر آن قرار دارد صدای او را می‌شنود. گور بسیاری از افراد سرشناس از جمله لرد نلسون، دوک ولینگتون و خود کریستوفر رن نیز در این کلیسا قرار دارد.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 238 تاريخ : شنبه 21 فروردين 1395 ساعت: 4:57

رابطه جنسی سه نفره یک دختر جوان با پدر و مادرش که به طور مستمر به مدت 12 سال ادامه داشت موضوعی جنجالی شده است.این دختر با وجود اینکه از رابطه سه نفره جنسیشان هیچ رضایتی نداشت با اجبار تن به اینکار میداد . اینزن اهل ” لویی زیانا ” آمریکا سرانجام پس از چندبار حاملگی از پدرش پرده از این جنایت مخوف برداشته است و پس از 12 سال از شروع رابطه جنسی والدینش با او ، خواستار مجازات جنایت کاران که پدر و مادرش بودند شده است.

جنایت و تجاوز کثیف این پدر و مادر به دخترشان (عکس)

جنایت و تجاوز کثیف این پدر و مادر به دخترشان (عکس)

این خانم 41 ساله که ” استسی اسپیون ” نام دارد در ماه ” دسامبر ” به دادگاه رفت و در خواست گرفتن وکیلی داشت که از او در برابر پدر و مادرش که دو جنایتکار شیطان صفت بودند دفاع کند . این قربانی در گزارش خود ادعا کرده است که ناپدری‌ 68 ساله و مادر58 ساله اش به مدت 12 سال او را مورد تجاوز قرار داده اند که نتیجه آن به دنیا آوردن 4 فرزند می باشد.

جنایت و تجاوز کثیف این پدر و مادر به دخترشان (عکس)

مادر این دختر در برابر تجاوز های مکرر این ناپدری بی رحم که از کودکی شروع شده است هیچ مداخله ای نکرده و این سبب شده که  ” اسپیون ” در سن 13 سالگی باردار شود و 3 فرزند بعدی اش نیز در سن 15 و  18 سالگی به دنیا آمدند . ناپدری اش در سن 18 سالگی از او خواست که با او ازدواج کند اما رابطه آنها یک سال بعد وقتی وی به جرم اذیت و آزار جنسی به زندان افتاد پایان یافته است.

جنایت و تجاوز کثیف این پدر و مادر به دخترشان (عکس)

با برگزاری دادگاه این جنایت شرم آور و کثیف هیئت منصفه دادگاه تصمیم به متهم کردن مادر قربانی در یکم ژوئن گرفت و او به جرم چندین سال تجاوز و اذیت و آزار جنسی و سوء استفاده از کودک به پرداخت 250/000دلار جریمه نقدی محکوم شد و ناپدری و یا همان شوهر اجباری نیز از 30 ژوئن به حبس محکوم شد . قربانی در گفته های خود افزود که من هیچ راه فرار و یا هیچ انتخاب دیگری نداشتم و باید بگویم که این از مرگ بدتر بود زیرا هرگز پایانی نداشت.

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 214 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 3:30

کارلی به طرز عجیبی می تواند قیافه های اشخاص مشهور جهان را روی چهره خود پیاده سازی کند.به گزارش ایران ناز:او این کار را خیلی دوست دارد و می گوید فعلا در اوایل راه هستم بزودی کاری خواهم کرد که خود هم متوجه فرع و اصل بودن شخصیت ها نشوم مشوق او برای این کار پدر و مادرش بوده اند.

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

دختری عجیب که لقب هزار چهره به خود گرفت (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 234 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 3:30

این خانم بد شانس قبل از ازدواجش تصمیم می گیرد چند عکس در زیر دریا بیندازد اما برای اینکه تصاویر زیباتر بیفتند از عینک و تجهیزات شنا استفاده نکرد همین امر باعث شد تا نمک دریا و فشار زیر آب چشمان او رو به این شکل در بیاورد البته پزشکان به او قول داده اند بعد مدتی استراحت و شستشوی مداوم چشم ها با مایع شستشوی چشم آنها به حالت قبل خواهند بازگشت

چشمان خون آشامی و ترسناک این زن (عکس)

چشمان خون آشامی و ترسناک این زن (عکس)

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 305 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 3:30

این معبد یکی از جاذبه‌های گردشگری در تایلند و آسیاست و مورد علاقه گردشگران است و محلی برای پرورش حیوانات مختلف از جمله ببرهاست این معبد در کانتچانابوری در شمال غرب کشور واقع شده است هر سال هزاران نفر از گردشگران از این معبد و حیوانات آن دیدن می‌کنند و به راحتی با حیوانات عکس می‌گیرنداین معبد در سال 1999 اولین ببر را آورد به دلیل اینکه مادر و پدر ببر کوچک توسط روستاییان با گلوله کشته شد راهبان ببر کوچک را به معبد آوردند و پس از مدتی معبدیان شروع به جمع آوری ببرها کردند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

عکس هایی جالب و دیدنی از معبد ببرها در تایلند

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 227 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 2:30

عکس های شگفت انگیز از جاده های مرگبار و خطرناک کوهستانی ولی فوق العاده زیبا…عکس جاده صخره ای فوق العاده وحشتناک عکس جاده های کنار دره های بلند

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مهیج ترین و خطرناک ترین جاده های دنیا

مطالب جدید و پر محتوا...
ما را در سایت مطالب جدید و پر محتوا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد رضا جوادیان nilomatn بازدید : 230 تاريخ : پنجشنبه 19 فروردين 1395 ساعت: 2:30